Office Manager

Residentialist by SVN Romania

Locuri de muncă în București, alege o carieră de succes în imobiliare.


Dezvoltă-ți cariera și urcă în topul profesioniștilor din imobiliare! Din 1987 dezvoltăm sectorul imobiliar pe plan internațional alături de peste 1700 de experți în imobiliare. Echipa noastră numără peste 200 de profesioniști la nivel național, avem +15 ani de expertiză și prezență pe piața din România și suntem unul din cele mai cunoscute branduri din industria imobiliară. Ne mândrim cu premii naționale și internaționale care arată că deținem know-how performant, arată dedicarea colegilor noștri și totodată succesul lor în imobiliare. Ne recomandă portofoliul remarcabil de proprietăți, feedback-ul partenerilor și clienților noștri. Suntem într-o continuă dezvoltare, așadar căutam oameni dedicați, colegi noi pregătiți pentru a face performanță alături de noi!

Candidatul ideal

  • » Experiență relevantă de minim 3-5 ani pe o pozitie similară;
  • » Studii superioare finalizate preferabil în sfera finanțelor, juridice sau contabilitate;
  • » Capacitate de organizare a timpului, planificare și respectare a termenelor limită;
  • » Capacitate de realizare a mai multor sarcini în același timp, prioritizare;
  • » Capacitate de a lucra eficient în condiții de termene limită și multitasking;
  • » Flexibilitate și orientare către rezultate;
  • » Atenție la detalii, corectitudine, responsabilitate, seriozitate și punctualitate;
  • » Cunostințe solide de contabilitate primară și cunoștințe juridice;
  • » Cunoștințe bune de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • » Limba engleză scris și vorbit nivel avansat.

Responsabilități

  • » Organizarea și gestionarea operațiunilor administrative zilnice, pentru asigurarea unei bune funcționări;
  • » Coordonarea cu diferite departamente pentru a asigura eficiența și eficacitatea proceselor interne;
  • » Pregătirea, elaborarea și verificarea documentelor, rapoartelor, prezentărilor, contractelor, necesare desfășurării optime a activității și a proiectelor care sunt pe rol;
  • » Gestionarea agendei de întâlniri, organizarea ședințelor și a întâlnirilor de afaceri;
  • » Asigurarea conformității cu politicile și procedurile companiei.

Beneficii

  • » Oportunități de dezvoltare profesională și personală;
  • » Acces la know-how în cadrul echipelor noastre;
  • » Mediu de lucru profesionist și productivitate, prin dezvoltare tehnologică continuă;
  • » Apartenența la un brand internațional și sprijin din partea întregului grup SVN Romania (Rezidențial, Terenuri, Soluții Financiare, Creditare, Property Management, Evaluare, PR și Comunicare);
  • » Pachet salarial atractiv.
Aplică acum
Dacă nu ai găsit ce căutai, ne poți trimite CV-ul tău și te sunăm noi.
CLICK AICI